Registratie

U kent bofrost* al enkele jaren maar heeft nog nooit een online bestelling opgegeven? Een persoonlijk online gebruikersaccount biedt u veel voordelen. Probeer het maar eens…

Ja. Ook als u reeds bofrost*klant bent, verzoeken wij u, zich voor online bestellingen bij bofrost* aan te melden. Hierbij maakt u uw persoonlijk gebruikersaccount aan: "Mijn bofrost*".
Mijn bofrost* biedt u exclusieve voordelen:

  • In de online bestelhistoriek kunt u uw vorige online bestellingen inzien en als u dit wenst de gekozen producten heel gemakkelijk nogmaals bestellen.
  • Op uw persoonlijke memolijst kunt u bijvoorbeeld de favoriete producten van uw kinderen of de bestelwensen van uw buurvrouw opslaan. En wat wou u ook al weer voor uw volgende feestje?
  • Bericht voor uw verkoper – heel gemakkelijk per e-mail via Mijn bofrost*

U hebt nog geen persoonlijke gebruikersaccount? De aanmelding is heel gemakkelijk!

Indien u reeds een geldig bofrost*klantnummer heeft, blijft dit onveranderd bestaan.

Ook na uw online registratie kunt u verder individueel beslissen in welke vorm u een bestelling plaatst: online, telefonisch bij uw klantenservice of direct bij de verkoper.

Neen, dat kan helaas niet. Voor de online bestelling hebben wij uw e-mailadres nodig. Dit omwille van geheel praktische redenen:

Wij bevestigen uw online bestelling automatisch per e-mail en kunnen u langs deze weg tegelijkertijd een eerste bezoek doorgeven. Zo krijgt u snel, gemakkelijk en duidelijk alle belangrijke informatie met betrekking tot uw bestelling.

Wanneer u een bestelling bij ons plaatst, verwerken wij de gegevens die nodig zijn voor de totstandkoming, uitvoering of beëindiging van de overeenkomst. Naast de goederen die u bestelt, gaat het daarbij om uw voornaam, familienaam en adres.

Daarnaast verwerken wij uw telefoon- of gsm-nummer en/of uw e-mailadres om u vooraf van de leveringsdatum van uw bestelling in kennis te kunnen stellen via een sms of e-mail en om de levering voor u zo aangenaam mogelijk te laten verlopen. De gegevens worden onmiddellijk verzameld door een bofrost*verkoopmedewerker in het geval van een bestelling ter plaatse, door onze servicemedewerkers in het geval van een telefonische bestelling of automatisch indien u een bestelling plaatst via onze website.

Deze gegevens worden dan bezorgd aan uw bofrost*vestiging.

Wij verwerken uw telefoon- of gsm-nummer en/of uw e-mailadres enkel voor communicatiedoeleinden van bofrost* (en natuurlijk ook voor de correcte uitvoering van leveringen en de opvolging ervan).

Ja, natuurlijk gaan we verantwoordelijk om met uw persoonsgegevens wanneer u onze website bezoekt of digitaal contact met ons opneemt.

We nemen alle nodige maatregelen om de persoonsgegevens die u ter beschikking stelt te beschermen en leven te allen tijde de nationale en Europese gegevensbeschermingsbepalingen na. Lees ook ons Privacybeschermingsbeleid.

bofrost* neemt gegevensbescherming heel ernstig. We zetten alles in het werk om uw gegevens te beschermen tegen misbruik. We slaan uw gegevens veilig en afgeschermd op.

Uw persoonlijk online account (Mijn bofrost*) inclusief registratie en logingegevens is bovendien goed beveiligd. We gebruiken daarvoor de SSL-technologie (Secure Socket Layer). Die technologie zorgt ervoor dat de gegevensuitwisseling tussen uw computer en de bofrost*servers is versleuteld en beschermd tegen ongeautoriseerde toegang.

Zo goed als alle browsers ondersteunen tegenwoordig de SSL-versleutelingstechnologie. We raden u aan om een browser zoals Internet Explorer of Mozilla Firefox te gebruiken. De meest recente versie van die browsers kunt u gratis downloaden op de websites van de ontwikkelaars.

Onze informatie met betrekking tot privacybescherming vindt u hier. U kunt ons uw vragen ook per e-mail sturen. Vul hiervoor ons contactformulier in. Wij zullen u zo snel mogelijk antwoorden.