Beste klant, door de extreme stijging van de transportkosten zijn wij genoodzaakt om vanaf 05/05/2022 een energiebijdrage van €1,50 per levering aan te rekenen. Meer informatie vind je hier.

Beste klant, door de extreme stijging van de transportkosten zijn wij genoodzaakt om vanaf 05/05/2022 een energiebijdrage van €1,50 per levering aan te rekenen. Meer informatie vind je hier.

Algemeen

Zin in diepgevroren kwaliteitsproducten? Op onze website zit u goed! Snuffel rustig rond in de uitvoerige productinformatie, probeer de creatieve recepten of laat u individueel adviseren…

Wanneer u online wenst te bestellen bij bofrost*, vragen wij u zich eenmalig voor deze service aan te melden. Door uw online-registratie ontvangt u toegang tot uw persoonlijke gebruikersgegevens “Mijn bofrost*"

Bij een succesvolle online-bestelling geven wij u niet alleen een overzicht, maar bedanken wij u onmiddellijk voor uw online-bestelling, tevens delen wij u een bestelnummer mee – wij bevestigen automatisch de ontvangst van uw online-bestelling per E-mail.

Daarbovenop kan u via “Mijn bofrost*” uw persoonlijke online-bestelhistoriek oproepen. Hier vindt u een lijst van al uw bestellingen, die u over onze online-shop afhandelde – inclusief bestelnummer en –datum, uur, aantal en prijs.

Als u een bijzondere of dringende (bestel)wens heeft, adviseren wij u, contact op te nemen met uw filiaal, zodat u een persoonlijke leveringsdatum kan ontvangen. U vindt het telefoonnummer in uw bofrost*catalogus.

Alle producten die wij in onze gedrukte catalogus laten zien, vindt u eveneens in onze online catalogus.

Onze online catalogus biedt u naast uitgebreide productbeschrijvingen in vele gevallen ook een lijst van voedingswaarden en bereidingstips.

Laat u inspireren door onze voorgestelde recepten en beveel uw favorieten heel eenvoudig aan.

U kunt ook veel goede ideeën opdoen met onze gedrukte catalogus: circa 160 bladzijden nodigen u uit er eens in te snuffelen. Graag sturen wij u een exemplaar op - uiteraard gratis en vrijblijvend!

Vooraf bestelde producten worden op de dag van levering in de bestelauto gereserveerd. Zo bent u er zeker van dat u alle gewenste producten krijgt. Indien een gewenst product tijdelijk niet op voorraad is, informeren wij u tijdig en stellen wij een alternatief voor.

Aan u de keuze of u online in ons assortiment snuffelt of door onze gedrukte catalogus bladert. Onze online catalogus biedt echter veel voordelen:

Naast uitgebreide productbeschrijvingen verstrekken wij bij meerdere artikels ook een lijst van voedingswaarden en bereidingstips.

bofrost* heeft een veelzijdig assortiment met ongeveer 500 verschillende producten. Tegelijkertijd zijn de laadcapaciteiten van onze speciale koelbestelwagens echter beperkt. Met uw voorbestelling helpt u de verkoopchauffeur, zijn voertuig te laden afgestemd op de behoefte.

De registratie voor online bestellingen bij bofrost* verleent u toegang tot uw persoonlijke gebruikersaccount: "Mijn bofrost*".

Mijn bofrost* biedt aangemelde gebruikers exclusieve voordelen:

  • In de online bestelhistoriek kunt u uw vorige online bestellingen inzien en als u dit wenst gekozen producten heel gemakkelijk nogmaals bestellen.
  • Op de persoonlijke memolijsten kunt u bijvoorbeeld de favoriete producten van uw kinderen of de bestelwensen van uw buurvrouw opslaan. En wat wou u ook al weer voor uw volgende feestje?
  • Bericht voor uw verkoper –gemakkelijk per e-mail via Mijn bofrost*

U hebt nog geen persoonlijke gebruikersaccount? Aanmelden is heel gemakkelijk!

Jouw bofrost*voordelen

Pas betalen bij levering U heeft de keuze van betaling, u kunt direct betalen op het moment van levering bij de verkopers
Thuislevering Levering aan huis wanneer het jou past
Gratis ruilen Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, nemen wij het terug en betalen wij het aankoopbedrag terug.
Kwaliteitsgarantie Alle bofrost* producten zijn zonder smaakversterkers, kunstmatige kleurstoffen en bestraalde ingrediënten.