Over het bezoek

Eenvoudig en betrouwbaar: bofrost* levert bij u van maandag tot vrijdag tussen 10 en 20 uur. Helemaal zonder leveringskosten en indien gewenst tot in uw diepvries.

U ontvangt twee dagen voor uw bezoek een SMS met de datum en het uur dat de bofrost*verkoper bij u langs zal komen.

Als u van ons service wilt genieten, kunt u een mail sturen naar service@bofrost.nl met vermelding van uw klantennummer en telefoonnummer. U kunt ook bellen naar 033/80 80 303, dan regelen wij alles voor u.

Zo meldt u zich van de SMS-service af (bezwaar tegen verder gebruik van het telefoonnummer voor de SMS-afsprakenservice): Bel ons op 033/80 80 303 of stuur ons een mail service@bofrost.nl en deel ons mee dat u in de toekomst de bofrost*SMS-service niet meer wil gebruiken. Hou a.u.b. uw gsm-nummer of uw bofrost*klantennummer klaar.

De eerste bezoeksdatum spreken we graag – best telefonisch - persoonlijk met u af. Hiervoor meldt u ons op welke weekdagen en op welke tijdstippen de levering voor u het beste uitkomt. Zo kunnen we toekomstige bezoeksdata optimaal op uw individuele behoeften afstemmen.

Bent u een bofrost*klant? Dan reserveren we voor u met plezier regelmatig een bezoeksdatum. De tijd tussen de bezoeksdata bedraagt in regel ca. 3 weken.

We delen u het bezoek van de verkoper telefonisch of per folder mee.

Wanneer u eens een voorgesteld bezoek wilt verschuiven of wijzigen, verwittigt u de klantendienst (033/80 80 303). Het telefoonnummer vindt u in uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u van ons krijgt.

Onze bofrost*verkopers zijn in de regel van maandag tot vrijdag van 11 tot 20 uur voor u onderweg. We spreken met u ook graag een individueel bezoek af. Neem gewoon contact met ons op.

Wanneer u een bezoeksdatum wilt annuleren, of een vervangingsdatum wilt vastleggen, wendt u zich tot de klantendienst (033/80 80 303). Het telefoonnummer vindt u in uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u van ons per post kreeg.

Wanneer u een bezoeksdatum wilt annuleren, of een vervangingsdatum wilt vastleggen, wendt u zich tot de klantendienst (033/80 80 303). Het telefoonnummer vindt u achteraan in uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u van ons kreeg.

Neem gewoon contact met de klantendienst! We leggen met u graag een nieuw bezoek vast, en informeren uw verkoper.

Het telefoonnummer van uw klantendienst (033/80 80 303) vindt u in uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u van ons ontving.

U hebt snel bofrost*producten nodig? We leveren ze graag bij u, ook buiten onze normale planning. Laat het ons gewoon weten! Het telefoonnummer van de klantendienst vindt u  in uw bofrost*catalogus (033/80 80 303).

Uiteraard! Wanneer u normaal gesproken enkel op bepaalde weekdagen of op bepaalde tijdstippen (bv. enkel tussen 11 en 13 uur, of steeds 's avonds vanaf 18 uur) een levering wenst, houden wij hier graag rekening mee bij onze planning. Uw tevredenheid telt!

Voor uw individuele bezoekswensen kunt u terecht bij de klantendienst. Het telefoonnummer vindt u in uw huidige catalogus, of op onze folder die u van ons kreeg. In het kader van een onlinebestelling mag u speciale bezoekswensen evenzeer doorgeven.

Onze folder heeft het voordeel dat de verkoper om de 3 weken een individuele bezoeksdatum voor u reserveert. Zo wordt u steeds optimaal van bofrost*-producten voorzien, en geniet u van onze wisselende maandelijkse acties.

U kunt natuurlijk ook zelf contact opnemen als dat nodig is. Begrijp echter dat we niet altijd kunnen voldoen aan u wensen voor een kortetermijnafspraken vanwege de reeds bestaande reisplanning.
Met uw individuele bezoekswensen kunt u steeds terecht bij de klantendienst (033-80 80 303).