Beste klant, door de extreme stijging van de transportkosten zijn wij genoodzaakt om vanaf 05/05/2022 een energiebijdrage van €1,50 per levering aan te rekenen. Meer informatie vind je hier.

Beste klant, door de extreme stijging van de transportkosten zijn wij genoodzaakt om vanaf 05/05/2022 een energiebijdrage van €1,50 per levering aan te rekenen. Meer informatie vind je hier.

Klantenwerving

Als overtuigde bofrost*klant weet u het: bofrost* biedt u niet enkel een uitstekend productaanbod, maar ook een eersteklas service. Uw tevredenheid ligt ons na aan het hart! Bedankt voor uw vertrouwen!

Mond-tot-mondreclame levert wat op! Een nieuwe klant voor ons, een waardebon van € 30 en 100 bonuspunten voor u!

Enige voorwaarde: de klant die u voorstelt, koopt bij zijn eerste bestelling ten minste voor € 30 bij ons.
U kunt ons persoonlijk een nieuwe klant aanbevelen: bel naar 033/80 80 303 of wend u tot uw bofrost*verkoper.

Om uw klantenwerving te verwerken hebben we uw naam, adres en klantennummer (als u dit kent) nodig. Vermeld verder ook nog de naam en voornaam van de nieuwe klant die u ons voorstelt, zijn/haar adres en telefoonnummer. bofrost* brengt de rest voor u in orde.

Hartelijk dank voor uw aanbeveling!

Uw interesse voor bofrost*ijs en bofrost*diepvriesspecialiteiten verheugt ons. We leveren u graag diepgevroren kwaliteitsproducten direct aan huis.

Helaas kunt u zich als nieuwe klant niet zelf aanbevelen. We vragen hiervoor om uw begrip.

Uw aanbeveling verheugt ons – hartelijk bedankt!

We ontvangen graag van u de contactgegevens van de geïnteresseerde voor verdere verwerking. Tegelijk vragen we ook om uw begrip. Enkel bofrost*klanten kunnen in het kader van de bofrost*klantenwerving een gratis product als dank verkrijgen.

bofrost* bij jou in de buurt
 
Naast onze eigen verkopers die iedere maand onze producten bezorgen, werkt bofrost* ook samen met derden die onze diensten aan de deur promoten en informatie geven over de voordelen die bofrost* te bieden heeft.


Een verkoper van bofrost* kan zich altijd legitimeren met een bofrost*ID-kaart waarop de naam, foto en verkoopnummer van de persoon staat. Daarnaast dragen zij bofrost*kleding en schrijven zij de klanten in via papieren formulieren. Deze verkopers zullen nooit om een contante betaling vragen omdat betaling pas geschiedt bij levering door onze verkopers. Opgelet: prospecteurs rijden niet met een bofrost*vrieswagen.
 
Voor vragen over onze organisatie kan je ten alle tijden contact opnemen met onze klantendienst op het nummer 033-8080303 of via service@bofrost.nl.

Jouw bofrost*voordelen

Pas betalen bij levering U heeft de keuze van betaling, u kunt direct betalen op het moment van levering bij de verkopers
Thuislevering Levering aan huis wanneer het jou past
Gratis ruilen Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, nemen wij het terug en betalen wij het aankoopbedrag terug.
Kwaliteitsgarantie Alle bofrost* producten zijn zonder smaakversterkers, kunstmatige kleurstoffen en bestraalde ingrediënten.