Informatie voor nieuwe klanten

Hartelijk welkom bij bofrost*! Uw tevredenheid ligt on na aan het hart. Daarom bieden we u niet enkel een uitstekend productaanbod, maar ook een eersteklas service.

Hartelijk dank voor uw vertrouwen – wij leveren graag aan u!
We ontvangen uw eerste bestelling graag rechtstreeks via de online shop. Kies bij producten gewoon de gewenste bestelling en geef een gewenste bezoeksdatum op. Er is op ons online bestelformulier voldoende ruimte voor afzonderlijke opmerkingen. We bezorgen uw wensen onmiddellijk aan uw plaatselijke bofrost*vestiging. U krijgt van ons ook automatisch een bevestigingsmail voor uw bestelling.

Wilt u uw eerste bestelling liever telefonisch plaatsen? Bel ons gewoon op: 033/80 80 303.  Van de bofrost*servicedienst krijgt u het telefoonnummer van uw plaatselijke bofrost*vestiging. Als u dat wenst, krijgt u van ons ook onze huidige bofrost*catalogus toegestuurd.
U kunt ons uw wensen ook gewoon mailen.
 

Ontdek onze paradepaardjes: bofrost* staat niet enkel voor de beste service en kwaliteit, maar ook voor een groot en smakelijk aanbod.

Onze huidige catalogus kunt u eenvoudig rechtstreeks online bestellen. Gebruik gewoon ons praktische bestelformulier bij contact, of stuur ons een e-mail.

De catalogus en de bezorging ervan zijn vanzelfsprekend gratis!

Bij producten kunt u ook online kennismaken met het uitgebreide aanbod van bofrost*. Uw voordeel: In onze online shop vindt u een afbeelding en een beschrijving van het product.
 

Neen, bofrost* levert gratis bij u thuis op het afgesproken tijdstip. De producten betaalt u pas bij ontvangst van uw bestelling. U kunt eenvoudig contant of elektronisch betalen. Uw bofrost*-verkoper is bovendien ook steeds uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Hij kent exact de voordelen van de producten, en geeft u graag tips om uw creatieve ideeën met onze producten optimaal te verwezenlijken. Stipte levering, individueel verkoopsadvies of praktische bereidingstips: voor hem telt enkel uw tevedenheid!

Ja, bofrost* levert in een groot deel van Nederland regelmatig onze diepgevroren kwaliteitsproducten aan huis. Er is vast een bofrost*-vestiging in uw buurt. Bel ons gewoon op: 033/80 80 303. We verwijzen u graag door.

bofrost* levert in in Nederland diepgevroren kwaliteitsproducten direct aan huis. Persoonlijk, stipt en eenvoudig!

Om te weten welke vestiging voor u verantwoordelijk is, hebben we uw postcode nodig. Bel ons op 033/80 80 303 of mail ons. U krijgt van ons dan onmiddellijk de contactgegevens van de plaatselijke klantendienst.

Hartelijk welkom bij bofrost*!
We ontvangen uw eerste bestelling graag rechtstreeks via de online shop. Kies bij producten gewoon de gewenste bestelling en geef een gewenste bezoeksdatum op.
Er is op ons online bestelformulier voldoende plaats voor afzonderlijke opmerkingen. Geef hier de naam, het adres, en eventueel ook het klantennummer van de bofrost*-klant die u naar bofrost* verwees. Hartelijk bedankt!
We bezorgen uw wensen onmiddellijk aan uw plaatselijke bofrost*-vestiging. U krijgt van ons ook automatisch een bevestigingsmail voor uw bestelling.

Neen, bofrost* biedt u niet enkel een uitstekend productaanbod, maar ook een eersteklas service. Daarbij hoort dat we voor u ongeveer maandelijks een bezoeksdatum reserveren. Deze datum delen we u telefonisch, per folder of per post mail mee. Het bezoek dat we u voorstellen is echter geen aankoopverplichting. We leveren aan u wanneer u het wenst, en volledig naar eigen behoefte.

Bij bofrost* is er geen minimumbestelwaarde. Er is ook geen aankoopverplichting.

Wanneer u een bezoeksdatum wilt annuleren, wendt u zich tot de klantendienst in uw plaatselijke bofrost*vestiging (033/80 80 303). Het telefoonnummer vindt u achteraan in uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder bezoeksaankondiging die u van ons per posttijdens ons vorige bezoek kreeg.

U krijgt een bofrost*-klantennummer wanneer u bij de eerste bestelling voor € 30,00 koopt.

Laat ons weten wanneer we, ondanks al onze zorgen, niet voldoen aan uw hoge verwachtingen. Daardoor kunnen we individueel op uw wensen reageren. We zullen uw opmerkingen onmiddellijk onderzoeken en ons om uw verzoek bekommeren.

Onze gratis service hotline is er niet alleen voor vragen en suggesties, maar ook voor lof en kritiek. Bel naar 033/80 80 303.

We horen ook graag per e-mail iets van u. Gebruik daarvoor gewoon het contactformulier van de bofrost*servicedienst. Hartelijk bedankt!

Bovendien koopt u bij bofrost* zonder risico: dankzij onze omruilgarantie kunt u op beide oren slapen: als een product eens niet naar uw smaak is of u bent niet tevreden, nemen wij het zonder bezwaren terug. U zoekt gewoon iets anders uit of wij betalen u de aankoopprijs terug. Dat garanderen wij u.

Wend u gewoon tot uw bofrost*verkoper of bel ons op: 033/80 80 303. Voor ons telt uw tevredenheid!

Kwaliteit en veiligheid zijn topprioriteit voor onze producten. Eveneens zijn dit prioriteiten wanneer wij omgaan met uw gegevens. Lees meer onder Privacy.