Beste klant, door de extreme stijging van de transportkosten zijn wij genoodzaakt om vanaf 05/05/2022 een energiebijdrage van €1,50 per levering aan te rekenen. Meer informatie vind je hier.

Beste klant, door de extreme stijging van de transportkosten zijn wij genoodzaakt om vanaf 05/05/2022 een energiebijdrage van €1,50 per levering aan te rekenen. Meer informatie vind je hier.

Bestelling & levering

Van mens tot mens – Uw bofrost*-verkoper is steeds uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Voor hem telt enkel uw tevredenheid.

Ja. We leveren al uw bofrost*producten direct aan huis. Voor deze service rekenen we geen bestelkosten aan – los van de bestelwaarde.

Ja, bofrost* levert in een groot deel van Nederland regelmatig onze diepgevroren kwaliteitsproducten aan huis. Er is vast een bofrost*-vestiging in uw buurt. Bel ons gewoon op: 033/80 80 303. We verwijzen u graag door.

Neen, bofrost* levert gratis bij u thuis op het afgesproken tijdstip. De producten betaalt u pas bij ontvangst van uw bestelling. U kunt eenvoudig contant of elektronisch betalen.
Uw bofrost*-verkoper is bovendien ook steeds uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Hij kent exact de voordelen van de producten, en geeft u graag tips om uw creatieve ideeën met onze producten optimaal te verwezenlijken. Stipte levering, individueel verkoopsadvies of praktische bereidingstips: voor hem telt enkel uw tevredenheid!

Bij bofrost* is er geen minimumbestelwaarde. Er is ook geen aankoopverplichting.

Wanneer u een bezoeksdatum wilt annuleren, wendt u zich tot de klantendienst (033/80 80 303). Het telefoonnummer vindt u in uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u tijdens ons vorige bezoek kreeg.

U krijgt een bofrost*klantennummer wanneer u bij de eerste bestelling voor € 30,00 koopt.

Als bofrost*klant bent u niet verplicht om regelmatig te kopen. Er is ook geen minimumbestelwaarde.

De verkoper is uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Hij kent exact de voordelen van de bofrost*producten, en geeft u graag tips om uw creatieve ideeën met onze producten optimaal te verwezenlijken. Stipte levering, individueel verkoopsadvies of praktische bereidingstips: voor hem telt enkel uw tevredenheid.

We leveren wat u wenst, wanneer u het wenst.

Dat doen wij voor u! Neem contact op met onze klantendienst (033/ 80 80 303). Het telefoonnummer vindt u in  uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u tijdens ons vorige bezoek kreeg. We geven uw wensen graag door aan onze verkoper. Indien nodig ontvangt u van ons nog feedback.

Als geregistreerde onlineklant kunt u uw verkoper een persoonlijk bericht sturen. Meld u daarvoor met uw gebruiksgegevens aan op Mijn bofrost* en kies de optie "Bericht naar uw verkoper".

U bent bofrost*klant of u wilt klant worden en tegelijk alle onlinevoordelen gebruiken? Registreren voor Mijn bofrost* is eenvoudig en gratis.

Vooraf bestelde producten zijn in het verkoopvoertuig op de leveringsdag voor u gereserveerd. Een koopovereenkomst - op basis van de catalogus geldend op de dag van de levering - komt evenwel pas tot stand wanneer de producten worden overhandigd en betaald. Er is geen afnameverplichting.

Contacteer uw klantendienst als u een bestelling wilt aanpassen of annuleren (033/80 80 303). Het telefoonnummer vindt u in uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u tijdens ons vorige bezoek kreeg. Hartelijk bedankt!

Geef uw bofrost*verkoper gewoon uw nieuw adres en eventueel uw nieuw telefoonnummer door. Hij handelt dan alles verder voor u af.

Ook wanneer in de toekomst een andere verkoper of zelfs een nieuwe bofrost*vestiging de leveringsservice overneemt, verandert er voor u niets. bofrost* levert bij u ook in de toekomst diepgevroren kwaliteitsproducten direct aan huis.

We delen u het volgende bezoek zoals gewoonlijk telefonisch of per folder mee.

U kunt gegevenswijzigingen ook telefonisch of per e-mail doorgeven. Bel gewoon naar 033/80 80 303.

 

Hebt u nog vragen over onze diensten, suggesties of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 033-8080303 (maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 9 tot 16 uur) Je kan ons ook contacteren via mail. Schrijf gewoon naar service@bofrost.nl.

Jouw bofrost*voordelen

Pas betalen bij levering U heeft de keuze van betaling, u kunt direct betalen op het moment van levering bij de verkopers
Thuislevering Levering aan huis wanneer het jou past
Gratis ruilen Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, nemen wij het terug en betalen wij het aankoopbedrag terug.
Kwaliteitsgarantie Alle bofrost* producten zijn zonder smaakversterkers, kunstmatige kleurstoffen en bestraalde ingrediënten.