Bestelling & levering

Van mens tot mens – Uw bofrost*-verkoper is steeds uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Voor hem telt enkel uw tevredenheid.

Ja. We leveren al uw bofrost*producten direct aan huis. Voor deze service rekenen we geen bestelkosten aan – los van de bestelwaarde.

Ja, bofrost* levert in een groot deel van Nederland regelmatig onze diepgevroren kwaliteitsproducten aan huis. Er is vast een bofrost*-vestiging in uw buurt. Bel ons gewoon op: 033/80 80 303. We verwijzen u graag door.

Neen, bofrost* levert gratis bij u thuis op het afgesproken tijdstip. De producten betaalt u pas bij ontvangst van uw bestelling. U kunt eenvoudig contant of elektronisch betalen.
Uw bofrost*-verkoper is bovendien ook steeds uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Hij kent exact de voordelen van de producten, en geeft u graag tips om uw creatieve ideeën met onze producten optimaal te verwezenlijken. Stipte levering, individueel verkoopsadvies of praktische bereidingstips: voor hem telt enkel uw tevredenheid!

Bij bofrost* is er geen minimumbestelwaarde. Er is ook geen aankoopverplichting.

Wanneer u een bezoeksdatum wilt annuleren, wendt u zich tot de klantendienst (033/80 80 303). Het telefoonnummer vindt u in uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u tijdens ons vorige bezoek kreeg.

U krijgt een bofrost*klantennummer wanneer u bij de eerste bestelling voor € 30,00 koopt.

Als bofrost*klant bent u niet verplicht om regelmatig te kopen. Er is ook geen minimumbestelwaarde.

De verkoper is uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Hij kent exact de voordelen van de bofrost*producten, en geeft u graag tips om uw creatieve ideeën met onze producten optimaal te verwezenlijken. Stipte levering, individueel verkoopsadvies of praktische bereidingstips: voor hem telt enkel uw tevredenheid.

We leveren wat u wenst, wanneer u het wenst.

Dat doen wij voor u! Neem contact op met onze klantendienst (033/ 80 80 303). Het telefoonnummer vindt u in  uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u tijdens ons vorige bezoek kreeg. We geven uw wensen graag door aan onze verkoper. Indien nodig ontvangt u van ons nog feedback.

Als geregistreerde onlineklant kunt u uw verkoper een persoonlijk bericht sturen. Meld u daarvoor met uw gebruiksgegevens aan op Mijn bofrost* en kies de optie "Bericht naar uw verkoper".

U bent bofrost*klant of u wilt klant worden en tegelijk alle onlinevoordelen gebruiken? Registreren voor Mijn bofrost* is eenvoudig en gratis.

Vooraf bestelde producten zijn in het verkoopvoertuig op de leveringsdag voor u gereserveerd. Een koopovereenkomst - op basis van de catalogus geldend op de dag van de levering - komt evenwel pas tot stand wanneer de producten worden overhandigd en betaald. Er is geen afnameverplichting.

Contacteer uw klantendienst als u een bestelling wilt aanpassen of annuleren (033/80 80 303). Het telefoonnummer vindt u in uw huidige bofrost*catalogus, of op de folder die u tijdens ons vorige bezoek kreeg. Hartelijk bedankt!

Geef uw bofrost*verkoper gewoon uw nieuw adres en eventueel uw nieuw telefoonnummer door. Hij handelt dan alles verder voor u af.

Ook wanneer in de toekomst een andere verkoper of zelfs een nieuwe bofrost*vestiging de leveringsservice overneemt, verandert er voor u niets. bofrost* levert bij u ook in de toekomst diepgevroren kwaliteitsproducten direct aan huis.

We delen u het volgende bezoek zoals gewoonlijk telefonisch of per folder mee.

U kunt gegevenswijzigingen ook telefonisch of per e-mail doorgeven. Bel gewoon naar 033/80 80 303.