Veel gestelde vragen over de energiebijdrage

De hele levensmiddelenindustrie krijgt al enkele maanden te maken met een toenemend gespannen situatie bij de aanschaf van goederen. De dramatische situatie in Oekraïne en vooral de enorme stijging van de energie- en vervoerskosten hebben de situatie nog verergerd.

Ook wij bij bofrost* worstelen met deze uitdagingen en zien een extreme stijging in de energie- en brandstofprijzen in alle bedrijfstakken, van de productie en verwerking tot de vriesketen en de levering door onze verkopers.

Dat alles zorgt voor een enorme kostenstijging die we, ondanks al onze inspanningen, niet langer kunnen compenseren. Daarom rekenen we, tijdelijk en enkel zolang de situatie het vereist, een energiebijdrage aan van € 1,50 per aankoop.

Onze prijzen zijn inclusief de wettelijke btw en zijn onderworpen aan een energiebijdrage van € 1,50 per aankoop binnen Nederland. De energiebijdrage van € 1,50 wordt slechts één keer per aankoop toegepast. Als je via de onlineshop op de website of op de bofrost*app meerdere voorafbestellingen hebt geplaatst en die worden uitgevoerd als één levering, dan wordt de energiebijdrage uiteraard maar één keer toegepast. Bovendien is de energiebijdrage alleen maar nodig als je ten minste één van de producten die je hebt gekozen, aankoopt. Als je besluit om de gekozen producten niet te kopen, hoef je ook geen energiebijdrage te betalen.

De energiebijdrage wordt altijd toegepast op een aankoop.

Als er niets wordt gekocht, dan is de energiebijdrage van € 1,50 euro niet van toepassing.

Nee. Als een artikel niet beschikbaar was op de dag van de afspraak en later wordt geleverd, worden er geen andere kosten toegepast dan de aankoopprijs van het artikel.

Nee. Zelfs als producten verschillende keren online zijn vooraf besteld voor dezelfde datum, passen onze verkopers de energiebijdrage slechts een keer toe bij de betaling.

De € 1,50 wordt louter door technische redenen bij elke online bestelling weergegeven.

 

Hebt u nog vragen over onze diensten, suggesties of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 033-8080303 (maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 9 tot 16 uur) Je kan ons ook contacteren via mail. Schrijf gewoon naar service@bofrost.nl.

Jouw bofrost*voordelen

Pas betalen bij levering U heeft de keuze van betaling, u kunt direct betalen op het moment van levering bij de verkopers.
Persoonlijk advies Als je vragen hebt, staan je verkoper en onze klantenservice altijd voor je paraat.
Gratis ruilen Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, betalen wij het aankoopbedrag terug.
Kwaliteitsgarantie Alle bofrost* producten zijn zonder smaakversterkers, kunstmatige kleurstoffen en bestraalde ingrediënten.