Veel gestelde vragen over de app

Dankzij de nieuwe, gratis bofrost*app heb je de wereld van bofrost* steeds bij de hand of je nu thuis bent of onderweg. Probeer hem uit en ontdek de vele praktische functies die het leven nog eenvoudiger en smaakvoller maken. 

Ja. De app is gratis. Probeer de app gewoon eens uit. We kijken uit naar jouw feedback en wensen je veel plezier! Om de bofrost-app te kunnen gebruiken, moet je in ieder geval wel beschikken over een smartphone met wifi of een mobiel internetabonnement. Ook wanneer de hoeveelheid data voor mobiele eindapparatuur geoptimaliseerd is, kan door de transmissie een groter dataverbruik ontstaan.
Nee, de bofrost*app werkt niet zonder internet. Wanneer de internetverbinding uitvalt, kan je de app sluiten en opnieuw opstarten.
Ja, deze logingegevens werken ook in de bofrost*app. Wanneer je nog geen online klant bent bij bofrost*, kan je een account aanmaken via www.bofrost.nl/register, waarna je meteen de bofrost*app kunt gebruiken.
Nee, de bofrost*app werkt enkel wanneer je een bofrost*account hebt aangemaakt. Als je al online klant bent bij ons, is een nieuwe registratie voor de bofrost*app niet nodig. Je kan je dan eenvoudig aanmelden op de bofrost*app met je huidige logingegevens.
bofrost*producten zijn verkrijgbaar in meerdere landen. Het is belangrijk dat het land dat je selecteert hoort bij het geregistreerde leveringsadres, zodat je de bofrost*app kunt gebruiken.
Ja, je kan je land wijzigen door te klikken op ‘Afmelden’ en vervolgens op ‘Land en taal instellen’ op de loginpagina.
Ga daarvoor naar jouw profiel. Klik onder ‘Uw gegevens’ op ‘Persoonsgegevens’, waarna je aan het einde van de pagina kan klikken op ‘Profielgegevens wijzigen’. Je wordt naar de pagina van de bofrost*shop geleid, zodat je jouw persoonsgegevens kunt veranderen. De gewijzigde gegevens zullen ten vroegste 48 uur na wijziging zichtbaar zijn in de app.

Als je je niet kunt aanmelden in onze app, kan dit verschillende redenen hebben:

  • Om de app te kunnen gebruiken, is eenmalig een registratie nodig. Hierbij maak je een persoonlijk gebruikersaccount aan, dat je ook voor www.bofrost.be/nl kunt gebruiken. Als je tot nu toe nog geen gebruikersaccount aangemaakt hebt, klikt dan gewoon op ‘Registreren’.
  • De gebruikersnaam komt overeen met een e-mailadres. Een nieuwe online registratie is alleen mogelijk met een e-mailadres dat tot nu toe nog niet gebruikt werd voor een registratie. Eén keer registreren volstaat.
  • Klik op onze helpfunctie ‘Wachtwoord vergeten’ als je je al succesvol geregistreerd hebt maar niet opnieuw kunt inloggen. We sturen dan automatisch een nieuw wachtwoord naar het geregistreerde e-mailadres.
  • Houd er rekening mee dat je wachtwoord uit ten minste 8 tekens moet bestaan.
  • Sommige smartphones plaatsen automatisch een spatie achter het e-mailadres. Houd daar rekening mee en wis eventueel de spatie.
  • Je hebt een goede internetverbinding nodig.
  • Let erop dat je het juiste land selecteert aangezien je registratie en logingegevens enkel voor jouw leveringszone gelden. Klik op ‘Land en taal instellen’ op de loginpagina.

We helpen je graag als je aanhoudende problemen blijft ondervinden bij het registreren of inloggen. Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 033-8080303 (maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 9 tot 16 uur) Je kan ons ook contacteren via mail. Schrijf gewoon naar service@bofrost.nl

Ja. Je ziet de gegevens over je afspraak op de startpagina van de app.
Naargelang je jouw producten selecteert via de onlineshop of de bofrost*app zullen ze in verschillende winkelmandjes terechtkomen. Toch zullen je gewenste producten aan het einde van de bestelling samengevoegd worden in één winkelmandje zodat je de bestelling kunt afronden.

Om ervoor te zorgen dat de bofrost*app perfect werkt, moeten de volgende systeemvoorwaarden vervuld zijn:
- iOS 12.2 en meer
-Android 9 en meer

Minimale schermgrootte: 320x569 (iPhone SE)

In Duitsland zijn er momenteel* ongeveer 5.000 verschillende Android smartphones. Bovendien bestaan er ongeveer 18 besturingssystemen van ongeveer 25 verschillende fabrikanten. De hoeveelheid combinaties van toestellen, besturingssystemen en versies is eindeloos. Daardoor is het ook onmogelijk de apps voor de release te testen op ieder toestel.

*Versie: 02/2022

 

Hebt u nog vragen over onze diensten, suggesties of wensen? Neem contact op met ons servicecenter. Bel naar 033-8080303 (maandag tot vrijdag van 8 tot 20 uur en zaterdag van 9 tot 16 uur) Je kan ons ook contacteren via mail. Schrijf gewoon naar service@bofrost.nl.

Jouw bofrost*voordelen

Pas betalen bij levering U heeft de keuze van betaling, u kunt direct betalen op het moment van levering bij de verkopers.
Persoonlijk advies Als je vragen hebt, staan je verkoper en onze klantenservice altijd voor je paraat.
Gratis ruilen Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, betalen wij het aankoopbedrag terug.
Kwaliteitsgarantie Alle bofrost* producten zijn zonder smaakversterkers, kunstmatige kleurstoffen en bestraalde ingrediënten.