Wanneer u de aankondiging van ons bezoek per e-mail ontvangen heeft, kunt u zich gemakkelijk aan het bezoek van uw bofrost*verkoper laten herinneren, door de afspraak in de kalender in te geven (Computer/ Tablet/ Smartphone).
Let u er a.u.b op dat de ingave in de kalender op sommige Smartphones met Android-besturingssysteem niet automatisch ingesteld kan worden. Wanneer dat bij u het geval zou zijn, kunnen onze antwoorden op frequent gestelde vragen u verder helpen.
Klik het gedownloade bestand aan en open het met uw kalenderprogramma.
Heeft u nog vragen over onze Newsletter, opmerkingen of wensen? Wend u zich dan aub tot onze klantendienst. Eenvoudig bellen tijdens de kantooruren 033 / 80 80 303.
Open de link opnieuw in een browser die het openen van bestanden door derden leveranciers-Software ondersteunt (bijvoorbeeld Firefox Webbrowser voor Android).
Heeft u nog vragen over onze Newsletter, opmerkingen of wensen? Wend u zich dan aub tot onze klantendienst. Eenvoudig bellen tijdens de kantooruren 033 / 80 80 303.
Uw kalenderprogramma ondersteunt vermoedelijk de import van ics-bestanden niet. Download uit de Google Play Store een conforme App. Voorbeeld: Download gratis onder de link
https://play.google.com/store/apps/details?id=tk.drlue.icalimportexport
de App “iCal Import/Export CalDAV“. Gebruik dan de in de App geïntegreerde importfunctie of download het bestand opnieuw. Open het bestand vervolgens met de “iCal Import/Export CalDAV“ App.
Heeft u nog vragen over onze Newsletter, opmerkingen of wensen ? Wend u zich dan aub tot onze klantendienst. Eenvoudig bellen tijdens de kantooruren 033 / 80 80 303.