Informatie: omgaan met het coronavirus

Informatie: omgaan met het coronavirus

Bescherming van klanten & medewerkers

Vooral voor de klanten die in de strijd tegen de verspreiding van de corona-epidemie thuisblijven, willen wij de voedselvoorziening zo goed mogelijk verzekeren. Klanten en medewerkers beschermen komt daarbij op de eerste plaats voor bofrost*. Via aangescherpte gedrags- en hygiënemaatregelen verzekeren wij een service met zo weinig mogelijk risico. ?


Contactloze levering & electronische betaling

Klanten die voorafbestellen, ontvangen hun gewenste producten aan de deur. Aan klanten die voor de eerste keer bij bofrost* inkopen of bestaande klanten die tot nu toe contant hebben betaald, vragen wij uitdrukkelijk om contactloos of electronisch te betalen.   De verkopers hebben reinigingsdoekjes mee om de toetsen van de betaalterminal te reinigen.?


Levertermijnen & voorafbestellingen

Door de grote vraag kunnen er momenteel langere levertermijnen ontstaan. Onze verkopers doen hun uiterste best om alle klanten die hun producten al hadden besteld, te beleveren volgens de afgesproken levertermijnen. Wij vragen om je begrip als wij door de extreem grote vraag niet altijd alle gewenste tijdstippen zoals gepland kunnen naleven. Natuurlijk stellen wij alles in het werk om alle bestellingen op tijd te leveren. Daarom nemen wij mogelijks ook telefonisch contact met je op om samen een geschikt levermoment af te spreken.