Klantenwerving

Als overtuigde bofrost*-klant weet u het: bofrost* biedt u niet enkel een uitstekend productaanbod, maar ook een eersteklas service. Uw tevredenheid ligt ons na aan het hart! Bedankt voor uw vertrouwen!

Ik wil bofrost* een nieuwe klant aanbevelen. Hoe doe ik dat?

Mond-tot-mondreclame levert wat op! Een nieuwe klant voor ons, een lekker ijsje voor u!

Enige voorwaarde: de klant die u voorstelt, koopt bij zijn eerste bestelling ten minste voor € 30 bij ons.

U kunt ons persoonlijk een nieuwe klant aanbevelen: bel naar 033-80 80 303 of wend u tot uw bofrost*-verkoper.

Om uw klantenwerving te verwerken hebben we uw naam, adres en klantennummer (als u dit kent) nodig. Vermeld verder ook nog de naam en voornaam van de nieuwe klant die u ons voorstelt, zijn/haar adres en telefoonnummer. bofrost* brengt de rest voor u in orde.

Hartelijk dank voor uw aanbeveling!

Van welke voordelen geniet ik met de bofrost*-klantenwerving?

Als dank voor uw aanbeveling schenken we u een doos bofrost*-ijs naar keuze.

Enige voorwaarde: de klant die u voorstelt, koopt bij zijn eerste bestelling ten minste voor € 30 bij ons.

U kunt ons persoonlijk een nieuwe klant aanbevelen: bel naar 033-80 80 303 of wend u tot uw bofrost*-verkoper.

Om uw klantenwerving te verwerken hebben we uw naam, adres en klantennummer (als u dit kent) nodig. Vermeld verder ook nog de naam en voornaam van de nieuwe klant die u ons voorstelt, zijn/haar adres en telefoonnummer. bofrost* brengt de rest voor u in orde.

Hartelijk dank voor uw aanbeveling!

Ik wil graag nieuwe klant worden. Kan ik mezelf aanbevelen?

Uw interesse voor bofrost*-ijs en bofrost*-diepvriesspecialiteiten verheugt ons. We leveren u graag diepgevroren kwaliteitsproducten direct aan huis.

Helaas kunt u zich als nieuwe klant niet zelf aanbevelen. We vragen hiervoor om uw begrip.

Kan ik een nieuwe klant aanbevelen zonder zelf klant te zijn?

Uw aanbeveling verheugt ons – hartelijk bedankt!

We ontvangen graag van u de contactgegevens van de geïnteresseerde voor verdere verwerking. Tegelijk vragen we ook om uw begrip. Enkel bofrost*-klanten kunnen in het kader van de bofrost*-klantenwerving een doos ijs naar keuze als dank verkrijgen.

Ik will niet meer gebeld worden. Wat moet ik doen?

Het callcenter van bofrost* heeft mij gebeld . Ik wens niet op deze klantenwerving in te gaan en bijgevolg wil ik dus niet meer telefonisch gecontacteerd te worden. U kunt zich dan vrijblijvend registreren op de nationale site om niet meer gebeld te worden http://www.bel-me-niet-meer.nl/