Bestelling & levering

Van mens tot mens – Uw bofrost*-verkoper is steeds uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Voor hem telt enkel uw tevredenheid.

Levert bofrost* gratis aan huis?

Ja. We leveren al uw bofrost*-producten direct aan huis. Voor deze service rekenen we geen bestelkosten aan – los van de bestelwaarde.

Is er bij bofrost* een minimumbestelwaarde?

Neen, bij bofrost* is er geen minimumbestelwaarde. Er is geen aankoopverplichting.

Wanneer u een bezoeksdatum wilt annuleren, wendt u zich tot de klantendienst in uw plaatselijke bofrost*-vestiging. Het telefoonnummer vindt u achteraan in uw huidige bofrost*-catalogus, of op de bezoeksaankondiging die u van ons per post kreeg.

Moet ik bij ieder bezoek van de verkoper producten kopen?

Als bofrost*-klant bent u niet verplicht om regelmatig te kopen. Er is ook geen minimumbestelwaarde.

De verkoper is uw behulpzame en bekwame contactpersoon. Hij kent exact de voordelen van de bofrost*-producten, en geeft u graag tips om uw creatoeve ideeën met onze producten optimaal te verwezenlijken. Stipte levering, individueel verkoopsadvies of praktische bereidingstips: voor hem telt enkel uw tevredenheid.

We leveren wat u wenst, wanneer u het wenst.

Hoe kan ik mijn bofrost*-verkoper bereiken?

Dat doen wij voor u! Neem contact op met de plaatselijke klantendienst. Het telefoonnummer vindt u achteraan in  uw huidige bofrost*-catalogus, of op de bezoeksaankondiging die u van ons per post kreeg. We geven uw wensen graag door aan onze verkoper. Indien nodig ontvangt u van ons nog feedback.

Als geregistreerde onlineklant kunt u uw verkoper een persoonlijk bericht sturen. Meld u daarvoor met uw gebruiksgegevens aan op Mijn bofrost* en kies de optie "Bericht naar uw verkoper".

U bent bofrost*-klant of u wilt klant worden en tegelijk alle onlinevoordelen gebruiken? Registreren voor Mijn bofrost* is eenvoudig en gratis.

Moet ik vooraf bestelde producten afnemen?

Vooraf bestelde producten zijn in het verkoopvoertuig op de leveringsdag voor u gereserveerd. Een koopovereenkomst - op basis van de katalogus geldend op de dag van de levering - komt evenwel pas tot stand wanneer de producten worden overhandigd en betaald. Er is geen afnameverplichting.

Contacteer uw plaatselijke klantendienst als u een bestelling wilt aanpassen of annuleren. Het telefoonnummer vindt u achteraan in uw huidige bofrost*-catalogus, of op de bezoeksaankondiging die u van ons per post kreeg. Hartelijk bedankt!

Ik verhuis. Hoe geef ik mijn nieuwe gegevens door?

Geef uw bofrost*-verkoper gewoon uw nieuw adres en eventueel uw nieuw telefoonnummer door. Hij handelt dan alles verder voor u af.

Ook wanneer in de toekomst een andere verkoper of zelfs een nieuwe bofrost*-vestiging de leveringsservice overneemt, verandert er voor u niets. bofrost* levert bij u ook in de toekomst diepgevroren kwaliteitsproducten direct aan huis.

We delen u het volgende bezoek zoals gewoonlijk telefonisch of per post mee.

U kunt gegevenswijzigingen ook telefonisch of per e-mail doorgeven. Bel gewoon gratis naar 0800 1241.